3 X 2013

20:56



Chandra. Coraz większe ilości zielonej herbaty i kawy, coraz szybciej słońce chowa się za horyzontem, a termometry wskazują coraz niższe temperatury... no to mamy jesień. Z racji tego, że dobrze czuję się w płaszczach i kurtkach, to nawet lubię tą porę roku, oczywiście jeżeli jest słonecznie, w miarę ciepło i nie pada. Dzisiaj chciałem Wam pokazać typową jesienną stylizację utrzymaną w moich ulubionych kolorach, czyli białym i czarnym. Ostatnio pokusiłem się również o zakup nowych butów na jesień - wybrałem sztyblety. Urzekają prostotą i dodają elegancji. Mam nadzieję, że się podoba, liczę na Wasze opinie! x







Płaszcz, buty i spodnie - Zara | T-shirt - H&M

You Might Also Like

29 komentarze

  1. za dobrze wyglądasz, przepadnij :ccc

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś opatentuję tabletki na chandrę. o smaku jagodowym.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze świetny look !!
    Oby tak dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. za każdym razem pokazujesz, że minimalistyczne looki wyglądają zawsze świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. kurde no !
    na Ciebie nie można się na patrzeć : ) ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba w końcu ktoś mnie przekonał do męskich blogów modowych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. minimalizm jest w cenie! ile mm tunel?

    OdpowiedzUsuń
  8. Czarny pełen klasy elegancji nieznanego , czarny jak mrok od czerni wszystko się zaczęło . Niepewny intrygujący idealny by określić nasze emocje . I biały całkowity kontrast niewinny delikatny i spokojny . Dwa zupełnie inne a jednak łączy ich jedno elegancja i klasycyzm to do nich wszystko zawsze wygląda idealnie to one zawsze wszystko dopełniają dwa kolory zawsze obecne w moim życiu

    OdpowiedzUsuń
  9. Perfekcja. Tło jest niczym wiśeńka na torcie, jest dopełnieniem całości (z resztą jak zawsze trafnie dobrane). Wspaniałe ujęcia, minimalizm w najpiękniejszej najczystszej odsłonie. Może Twoje posty nie pojawiają się często, ale zawsze są przemyślane i piękne w swojej prostocie z której płynie mnóstwo inspiracji, za którą dziękuje. Tak trzymaj. x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo, bardzo dziękuję! wiem, że posty nie pojawiają się aż tak często ale postaram się chociaż 1/2 w tygodniu dodawać. niestety czasami muszę trochę nad sobą popracować, żeby zrobić zdjęcia... i ubranka też się kończą :<

      Usuń
    2. nie miało to zabrzmieć jako zarzut ;) nadto podziwiam Cię, że będąc w kasie maturalnej (o ile się nie mylę) znajdujesz czas na prowadzenie bloga. x

      Usuń
  10. jestes idealny pod kazdym wzgledem! zaczyajac od Twojego talentu do fotografii, idac przez stylizacje, wyglad, notki i konczac na tym jak prezentujesz swoja osobe, wydajesz byc sie strasznie wrazliwym chlopakiem, ktory sam nie jest do konca pewny czy wszystko ma sens. powodzenia na maturze i dalej w zyciu! pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to miłe bardzo, ale nigdy nie zgodzę się z tym, ze jestem idealny, bo do tego mi daaaaleeeekoooo... co do reszty komentarza - masz rację, taki właśnie jestem, niestety. W dzisiejszych czasach zdecydowanie łatwiej jest ludziom, którzy nie są wrażliwi i nie przejmują się wszystkim... Dziękuję bardzo za ciepłe słowa i również pozdrawiam!:)

      Usuń
  11. I zawsze dostęp do swojego bloga i zawsze przyznają ich wygląd. Kocham swój styl, sposób ubierania.

    Embrace Brazylii.

    www.manualfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  12. No, kurczę, kocham to! Prosto i z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  13. perfekcja w czystej postaci *.* omg

    OdpowiedzUsuń
  14. amazing coat !!

    www.afrizal-maulana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam przegladac Twojego bloga , chociaz nie znam.Cie osobiscie, bardzo podziwiam. Trzymam za Ciebie kciuki i pozdrawiam cieplo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Paweł, każdy nowy post zachwyca mnie coraz bardziej. Jesteś idealny pod każdym względem. Niesamowity look i nowa fryzura. Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się Cię spotkać i powiedzieć Ci to osobiście.:) Również jestem maturzystką, więc powodzenia na maturze i dostania się na wymarzony kierunek studiów. Pozdrawiam serdecznie. Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jestem idealny! i nigdy nie będę:) ale dziękuję bardzo za miłe słowa, pozdrawiam serdecznie i również powodzenia na maturze:)

      Usuń
  17. intrygujesz, za każdym razem gdy na ciebie patrzę i czytam. pomijając już całą kwestię wyczucia stylu i twojego wyglądu zewnętrznego, masz w sobie coś takiego, co sprawia że chciałabym z tobą porozmawiać. nie wiem czy można znaleźć bratnią duszę poprzez obserwacje bloga czy tumblra, ale często mam wrażenie że czuję to samo co ty.
    ale whatever
    czekam na kolejny post
    ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. strasznie mi miło, naprawdę! wiem, że dużo tutaj nie piszę, ale cieszę się, że znajdą się osoby, które to przeczytają i nawet czasami czują i myślą podobnie. a nowy post najprawdopodobniej na początku przyszłego tygodnia:) pozdrawiam!

      Usuń
  18. Zajebista nuta :D Mam ostatnio na to fazę :P

    OdpowiedzUsuń