19 III 2013

21:58

Hej! Jak to mówią, po burzy zawsze świeci słońce. Tym razem nie było inaczej. Tydzień temu dostałem propozycję nie do odrzucenia i z tej racji jadę jutro do Warszawy... 3 dni sesji zdjęciowych, nie mogę się już doczekać! Zobaczycie kilka znanych twarzy, m.in blogerek i aktorek. Trzymajcie kciuki :) Niedzielny wieczór spędziłem na imprezie u koleżanki, a dzisiaj pokażę wam w co się ubrałem. Czarno-białe zdjęcia zawsze urzekały mnie swoim klimatem i wyjątkowością. Teraz przeniosłem to zamiłowanie do mojego ubioru. Miłego tygodnia!
Jeżeli chcecie być na bieżąco, followujcie mnie na instagramie: @pawellewandowski



 Kurtka - Topman (second hand) | Bluzka - CHOIES | Spodnie, czapka - H&M | Buty - Converse

P.

You Might Also Like

12 komentarze

  1. mam pytanie, czy tą bluzkę zamawiałeś przez internet ? jeśli tak to ile kosztowała przesyłka i ile na nią czekałeś ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Połączenie czerni z bielą zdecydowanie hitem nadchodzącego sezonu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Obiecywałeś biel, no...i jest!
    Nie zawiodłem się! Bielą operujesz równie dobrze co czernią, a ten T-shirt tom mnie całkowicie powalił!

    OdpowiedzUsuń
  4. bluzeczka wymiata :)
    świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  5. zastanawiam sie pomiedzy czarnymi new balance i czarnymi niskimi conversami.. ktore wg ciebie lepsze wizualnie ?

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluje! ;)
    swietnie wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  7. W sumie mega fajnie, ale z zimową czapką mogłoby być jeszcze lepiej :)
    Fajna opcja, gratuluje tych 3 dni sesji :)

    Pozdro, Life of a Propser

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. z tego co wiem, nazywam się Paweł Lewandowski i to ja jestem na zdjęciach ;)

      Usuń
  9. http://www.facebook.com/jakub.andura.1?fref=ts

    OdpowiedzUsuń