20 X 2012

18:20

Hej!
Dzisiejsza notka taka trochę na szybko, bo zaraz wychodzę do znajomych :) Tym razem postanowiłem na rockową stylizację. Założyłem buty na podwyższanej podeszwie firmy CHOIES, do tego czarne rurki, szara jeansowa koszula i ramoneska. Ostatnio odnajduję się właśnie w ciemnych kolorach, stąd przewaga czerni. Miłego sobotniego wieczoru życzę!

Huge thanks for CHOIES!


Florence & The Machine - Spectrum (Calvin Harris Remix) by Mixes and Mashups #1






Shirt, Jacket - Zara | Pants - Topman | Shoes - CHOIES

You Might Also Like

38 komentarze

  1. Świetnie! ;)
    Buty troche przypominają te Asos'owskie

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowicie. Jak zawsze, Pawle. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. i co ty soba reprezentujesz ? bo ja kompletnie nie czaje... przebierania sie w jakies łaszki i pozowania do zdjec ahh jakis ty slkodki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysle ze reprezentuje soba o wiele wiecej niz anonimowy albert z szubina ;) jak juz to sie ubieram, a nie przebieram. xoxo

      Usuń
  4. wiesz kim bys byl w pierdlu :D ? wieeeesz.. i pewnie to lubisz, do tego nie znosisz krytyki i kasujesz komentarze... napewno to lubisz! ale spoko chcesz byc fajny, dupy sa glupie i na to leca bo przeciez jestes oh i ah...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, "dupy" na to nie lecą.
      Wszyscy wielka zazdrocha, bo chłopak osiągnął więcej niż inni i są zdziwieni, że oni to tylko... anonimowi, zwykli ludzie. Poza tym skąd pomysł, że miałby się wziąć w pierdlu? Porządni ludzie raczej nie znajdują się w więzieniu, a poza tym porównując kulturę osób z tamtego miejsca, a kulturę obowiązującą tutaj chyba widać wielką przepaść.

      Dziękuję, do widzenia.

      Usuń
    2. fajnie oceniasz 'dupy', pozdrawiam.

      Usuń
  5. hahahahaha dobra, to mowi samo za siebie : > wychodze stad bo sie zaczynam bac...

    OdpowiedzUsuń
  6. teraz nie jestem anonimowy ani troszke, lepiej? i nadal twierdze ze wrzucanie swoich zdjec w "fajnych" ciuszkach na blogaska jest płytsze od kałuży na chodniku...

    OdpowiedzUsuń
  7. ja rozumiem, kazdy wyglada inaczej, kazdy chce byc oryginalny... ale obnoszenie sie z tym jest po prostu lamerskie...takie moje zdanie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeżeli obnoszę się z tym że dodaję sobie posta na MOJEGO bloga... pozdrawiam:)

      Usuń
  8. świetnie wyglądasz :3 Uwielbiam te buty!


    widać,że tolerancja w tym kraju jest mało spotykana..

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty faktycznie przypominają te z Asosa, ale podobne widziałam też w Venezii- chyba szykuje się hit ;>

    Pozdrawiam, have a nice weekend!

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz perfekcyjnie! chyba będę tu zaglądać często :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prosty, a zaraz naprawdę efektowny look :) Bardzo podoba mi się szara dżinsowa koszula, no i oczywiście skórzana ramoneska.

    Pozdrawiam z Łodzi,
    Bartek :)

    PS Nie przejmuj się bezpodstawną krytyką - to głosy zazdrośników :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Boże jaka cena butów.. skad ty bierzesz na to kase ?

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  14. szukam zimowej, fajnie wygladajacej kurtki za rozsadna cene, przejrzalem juz mnostwo sklepow ale nic ciekawego nie znalazłem, pomożesz? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sam mam podobny problem.. ale chyba kupię granatową parkę z river island ;)

      Usuń
  15. buty są podróbką Prady, a nie Asosa.
    Świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  16. buty <3

    M.

    http://selonkm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny styl i zdjęcia widać od razu że to Twoja pasja !!
    Mam nadzieje że zobaczę Cię kiedyś we Wrocławiu.
    Powodzenia !
    Zapraszam do mnie
    http://karolinagespucci.blogspot.com/

    Ps
    Nie przejmuj się tymi hejterami bo oni nic sobą nie reprezentują !
    Jedynie dno !

    OdpowiedzUsuń
  18. I'm in love with your jacket!
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  19. Great look! Your jacket is perfect!
    Hope that you´re having a great day.

    Cheers,
    C.
    http://youcancallmehitch.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń