23 XII

20:11

Dawno nie pisałem, bo takowej potrzeby nie czułem. W nowym roku bardziej się przyłożę do bloga :) Jutro wigilia, w sumie to powoli zaczynam czuć święta. Wczorajszy wypiek pierników wprowadził mnie w ten świąteczny nastrój. Nie wiem jak wy ale ja lubię święta! Ludzie stają się bardziej życzliwi dla siebie, a z ich ust płyną najmilsze słowa. Czasem jest to niestety przepełnione sztucznością, nagle odzywają się starzy znajomi z którymi normalnie na co dzień nie mamy kontaktu, a że wypada być miłym to coś tam napiszą... Nie zawsze tak jest ale oczywiście, zdarza się. Fajnie jest spotkać się z prawie całą rodziną, powspominać i pośmiać się. Na dodatek dobre jedzenie, a przede wszystkim - pierogi z kapustą i grzybami babci, które uwielbiam. Święta to czas odprężenia i odetchnięcia od monotonii krótkich, zimowych dni. Nadchodzące dni będą niosły ze sobą niezwykłe ciepło. Każdy może poczuć ich magię, wystarczy ją tylko umieć dostrzec i zauważać najdrobniejsze rzeczy, nie tylko prezenty. Chociaż miło jest dostać wymarzoną rzecz to jeszcze milej jest dać coś bliskiej osobie, z nadzieją że się jej to spodoba. Koniec tego pisania, ja obecnie zabieram się za przystrajanie choinki. Życzę każdemu Wesołych Świąt, spędzonych w rodzinnym gronie i spełnienia najskrytszych marzeń! :)

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Szkoda,że ludzie są życzliwi tylko w święta.

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej te twoje pierniczki wyglądają jakby z jakiejś bajki wyciągnięte ! yummy

    OdpowiedzUsuń